Gezocht: Receptioniste & Kandidaat-notaris ondernemingsrecht en/of familierecht

Voor ons groeiende notariskantoor in de binnenstad van Delft hebben wij ruimte voor nieuwe collega’s:

  • Receptioniste
  • Kandidaat-notaris familierecht en/of ondernemingsrecht

Receptioniste

Vind jij het leuk om het aanspreekpunt te zijn voor cliënten en makelaars, ben je gastvrij, heb je oog voor detail en ben je beschikbaar voor minimaal 3,5 dag per week? Dan ben jij wellicht de nieuwe collega die wij zoeken.

Kandidaat-notaris

Ben je kandidaat-notaris en heb jij belangstelling voor (ingewikkelder) familierecht en ondernemingsrecht en ben je beschikbaar voor minimaal 3,5 dag per week? En wil je deel uitmaken van een leuk en hecht team met doorgroeimogelijkheden? Dan ben jij wellicht de nieuwe collega die wij zoeken. Het maakt niet uit of je de beroepsopleiding al hebt afgerond (is wel een pré).

Het kantoor

Notariskantoor E.J.H. Jansen is een modern kantoor in een historisch pand in de binnenstad van Delft. Er worden veel familierecht en onroerend goed zaken behandeld maar ook ondernemingsrechtzaken. We lopen voorop in digitalisering en leveren kwaliteit. Op een persoonlijke manier worden cliënten door ons van het allerbeste juridisch advies voorzien. Ons team bestaat uit elf mensen. Je kunt rekenen op ervaren collega’s die jou ondersteunen in de dagelijkse praktijk. Er is een platte organisatiestructuur met een prettige werksfeer. Het kantoor is vlakbij het treinstation gelegen.

Wat ga je doen?

Als receptioniste zorg je voor de gastvrije ontvangst van cliënten en ben je het visitekaartje van ons kantoor. Dit doe je samen met twee andere collega’s. Je beheert de telefooncentrale en zorgt voor de doorverbinding van inkomende telefoongesprekken. Ook beheer je de algemene emailbox en verricht je licht administratief en ondersteunend werk. Voor deze functie hoef je niet per se ervaren te zijn, maar wel van nature gastvrij, representatief, nauwkeurig en enthousiast!

Als kandidaat-notaris ben je verantwoordelijk voor de dossierbehandeling en voor het voeren van cliëntbesprekingen. Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

  • zelfstandig aan dossiers werken;
  • (complexe) aktes opstellen en passeren;
  • verzorgen van de waarneming indien mogelijk;
  • voeren van cliëntbesprekingen;
  • fungeren als één van de aanspreekpunten binnen kantoor;
  • alle overige notariële werkzaamheden.

Ons aanbod

De kans om bij een uitstekend aangeschreven notariskantoor aan de slag te gaan. Het salaris is marktconform. Uiteraard kun je rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden die tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek met jou worden besproken. Voor de kandidaat-notaris behoort één dag thuiswerken tot de mogelijkheden.

Je komt in een fijn, dynamisch team terecht. Medewerkers staan hier graag voor elkaar klaar en er is sprake van een gezonde werk-privébalans. Bovendien kun jij jezelf blijven ontwikkelen door middel van cursussen/opleidingen.

Enthousiast geworden?

Heb je interesse of wil je meer over een van deze twee functies weten, neem dan contact op met Carola van Middelkoop-Bomas via carola@notaris-jansen.nl of 015-2137050. Solliciteren kan tot uiterlijk 1 oktober 2024.

Bekijk ook de onderstaande video voor een impressie van ons kantoor!